Bad Day

Dagen började inge vidare då min väckarklocka av någon anledning inte behagade att väcka mig. Istället vaknade jag till av Teddans snoozeklocka och tog upp telefonen för att de vad klockan var - 06.29!!!!! 06.29 innebär att det är 1 minut tills jag ska vara nere vid bilen, påklädd och klar för att plocka upp M & L som jag samåker med till jobbet. Idag var det min kördag och vädret behagade inte heller att uppmuntra då den bjöd på isvindar. Upp å hoppa fort som f*n, riva på kläderna, borsta tänderna och slänga ner borsten + sminkväskan i väskan med till jobbet, fort fort! 06.40 var jag nere vid bilen med andan i halsen. Stackars M & L hade fått vänta i kylan :S Som brukligt när man försover sig så hamnar hela dagen i obalans, stress hit och stress dit. Blev inte bättre av att en arbetsgivare ringde med ett riktigt akutärende som gjorde att jag fick styra upp akutmöte med andra myndigheter inblandade för utredning av en inte alltför rolig upptäckt. Puh!
Energi för träning efter jobbet fanns inte idag. Träningen ersätts av onlinepizza som snart levererar kebab till min hungriga mage! Hoppas eran dag varit bättre än min, nu mat och soffan - imorgon är det fredag och nya krya tag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0