Förra veckan

Vart inget inlägg förra veckan då jag befann mig i huvudstaden tisd-fred på utbildning. Det professionella samtalet hette utbildningen. Hur bra som helst! Man fick reflektera över hurdan slags samtalsledare man är och hur man kan ställa frågor, spegla, omformulera, sammanfatta, osv för att det ska bli ett bra samtal. Gilla! Hade en hel del samtalsmetodik i skolan men det skadar aldrig att uppdatera sina kunskaper lite :)
Fredagen bjöd sedan på lite god dryck och trevligt sällskap! Det lutar åt att jag ska genomföra ett av äventyren som står på min "to do list" i augusti. Kan ni gissa vad det kan vara?;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Välkommen tillbaka! Tittar in för första gången sedan du börjat skriva igen. Nyfiken i en strut vill jag veta vad du har för planer för augusti!?!??! Springa marathon låter som en bra idé, heja heja! Jag lovar att vi kommer ner och peppar dig längs vägen! Jag är faktiskt också sugen, men tror att jag måste satsa på en halvmara först, får se när det blir. Sedan är ju problemet att man måste anmäla sig så himla tidigt, innan det är fullt. Vi hörs av! Kramar!

2011-06-15 @ 11:27:50
Postat av: Katta

Hoppa fallskärm?

2011-06-17 @ 17:02:51
URL: http://lillefot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0