Äntligen lite uppdatering!

Seg uppdatering från min sida igen. Skärpning! Har dock haft full rulle så tiden har inte räckt till för att hinna skriva några blogginlägg på senaste, men jag ska försöka klämma in bloggen på ett hörn lite oftare, saknar ju att skriva här när jag inte gjort det på ett tag ;) Vad har hänt sen sist då? Hmm..jooo.. massor!

Bla så har Ted vart och hälsat på mig igen. Förra torsdan flög han ner och tillbringade tid med mig fram till måndan då han var tvungen att återvända till arbetet. Vi hade fest här på fredagen med ett mysigt gäng, oj så kul vi hade! På lördagen åkte vi till Örebro för att hälsa på Daniel och Tina och där vart det go mat, vin och en riktigt dålig TP prestation från min sida..jag kom SIST och hade inte många rätt, hade iof inte spelat TP på åååår, men ändå..pinsamt dålig koll jag hade :) På söndan kunde jag dock visa mina talanger när vi äntrade bowlingbanan i Örebro, riktigt länge sen det vart bowling sist! Och OJ så roligt det faktiskt ÄR! Måste göras oftare, helt klart!

På söndagen var vi på bröllopsmässan i Örebro också och smaskade på olika efterrättsförslag, chokladfontän och glodde på bröllops- och underklädesmodeller med sjukt långa ben, riktigt roligt :) Dagen avrundades med att återvända till Västerås för att spana in en lägenhet på Lillåudden där vi blivit erbjudna en visning. OJ OJ OJ så fin den var. Och JA JA JA så galet mycke vi ville ha den lägenheten, den hade varit perfekt! 5-10min promenad från tågstation och stan, stoooor inglasad balkong till katterna, på andra våningen med fantastiskt utsikt över mälaren, tvätt/diskmaskin/torktumlare och micro och superfint och bra område.. vi tackade såklart JA till lägenheten, men fick den inte :( Var många som hade tackat ja och hon som fick den hade längre kötid än oss.. vi låg alltså tvåa på den listan, men, men.. nära skjuter ingen hare eller vad ska man säga. Ledsamt är det. Idag damp det dock ner en ny lägenhetsvisning.. denna gång på Trumslagarbacken (namnet matchar ju Teddys trumkunskaper perfekt). En superstor trea på 90kvm och inglasad balkong. Dock så tar det typ 30min att promenera till tågstation från denna.. nåväl, ska iaf och kika på den med massa andra människor på söndag. Bilderna jag sett på lyan på nätet är riktigt fräscha :)

Ngt mer som hände när Ted var här var att vi hittade hans bröllopsoutfit! Helt fantastiskt, trodde de skulle ta lååång tid innan vi hittade ngt han kände sig bekväm i.. han har inte haft ngt kostymliknande på sig sen han var 19 nämligen! Men vi hittade jättefina kläder åt han faktiskt.. dessa ska bara sys in och hämtas så äre klart! Hoppas de är duktiga på att sy bara. Dessutom så ska han ha HATT! Så fantastiskt tufft det kommer bli!:D Själv ska jag och prova klänningar under denna månad, spännande :) Har en bild i huvudet på ungefär hur jag vill att klänningen ska se ut.. gäller väl "bara" att hitta den också :) Folk har börjat OSA så smått nu också, så himla roligt! Vi hoppas verkligen att så många som möjligt kommer att tacka ja! :)

Igårkväll vart jag dunderförkyld.. kunde knappt sova inatt för att jag inte kunde andas normalt. Halsen värker och huvudet är tungt. Bu. Var dock på jobbet idag, vi var på arbetsmiljöutbildning i Uppsala. Mycket trevligt med lunch på stan och inpulsshoppade en tunika på gina tricot, turkosvitrandig :) Somrig! Jag trivs fortfarand ehur bra som helst på jobbet! Nu har hela "nya" arbetsstyrkan anlänt och vi verkar bli ett riktigt glatt och härligt gäng :) På tisdag åker jag på tvådagars skyddsombudsutbildning i Stockholm och veckan efter ska jag på basutbildningens andra del, en tredagars utbildning i Stockholm. Faktiskt på Skogshem och Wijk, där jag varit på Saco Studentrådsmässa tidigare! Riktigt fint ställe :) Längtar!

Kommentarer
Postat av: Teddy

shoppa, shoppa, shoppa ;) hejja SJ som bäddat för denna budgettering :D

2010-03-06 @ 00:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0