Ett roligt samtal å seg blogguppdatering

Fick ett samtal från Stockholms arbetsförmedling idag. De ville också erbjuda mig fast tjänst! Dock så tackade jag nej, trots högre lön. Pendlingsavståndet skulle ökas med det dubbla och arbetsmiljön i Enköping/Heby verkade vara sååå mycket bättre! Men inte illa att bli erbjuden ett fast arbete där 900 sökt!! Så jag kan lungt säga att ja tycker att JAG ÄR GRYM idag!:) De sa också att jag bara behövde ringa om ja dyker upp i Stockholm så får ja jobb där, inte illa va!!!
Jag har inte uppdaterat bloggen sen jul, anledningen till detta är att jag tänkt lägga upp massa bilder från när vi var i Kiruna, men inte idats göra det än då dagarna fyllts med massa andra aktiviteter.. lovar dock att bilderna ska komma upp före torsdag då jag åker till Västerås! Om en vecka har jag precis nu avklarat min första arbetsdag på arbetsförmedlingen, är redan nervös!! Och på torsdag, som sagt åker jag till Västerås för att vara sambo med världens bästa Minna!:) Vi ska bo ihop till sommar då Ted flyttar ner! Nej, nu måste jag springa till tvättis..håller på att tvätta det sista före allt ska packas ner i de 2 väskor jag nu kan ta med mig söderöver. Puss, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0