Friskvårdsdag

Idag har vi haft en friskvårdsdag! Arbetsförmedlingen Enköping/Heby tillbringade dagen med korvgrillning, fyrkamp, slalom, längdskidor, teambuilding och pulkaåkning!:) Toppenskoj hade vi det! Tyvärr har jag inte så bra skor här nere än så mina var genomblöta efter halva dagen och fötterna iskalla när jag kom hem. En stekhet dusch åtgärdade dock problemet :) Alltså pulkaåkning är hur bra träning som helst, de är tungt och springa backe upp gång på gång och ger ordentligt med träning samtidigt som det är hur roligt som helst! Mer pulkaåkning åt folket!:)

Fått ett mail från bostdagsbolaget idag. De vill ha intyg på inkomst och arbetsgivarintyg då jag anmält mig och Ted på massa lägenheter i stan. Hoppas de kan nöja sej med ett skriftligt intyg från chefen då arbetsgivarintygen kommer dröja då Af rekryterat så mycke folk i hela landet! Annars vette tusan hur vi ska få tag på en vettig lägenhet :(  Vill ha ngt fint och gärna med ett bra pris men sånt kan man nog bara drömma om! De fina kostar om jag säger så.. men här i Västerås vill man inte bo i vilket bostadsområde som helst om ni förstår, så jag tycker de är värt en extra slant för schysst bostad där jag förhoppningsvis har promenadavstånd till tågstation! Nåväl, får se vart vi tillslut hamnar :) Man kan ju bo lite dyrare till en början i väntan på ngt bra å billigare.. ?

Pulkaåkning är underskattat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hellre lite slitet än att bo i tält :p finns tydligen nåt hotell uppe i ett träd va??

2010-02-04 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0