UPP 3D

Här kommer ännu en uppdatering! I helgen hade vi besök av svärfar, hans sambo och min favoritlillasyster Heli. Födelsedagsfirande med massa gott att smälla i sig och trevligt sällskap är aldrig fel! På söndagen åkte jag till Stockholm över dagen och höll en föreläsning för arbetsterapeutstudenterna som var på FSAstuds inspirationshelg, det var superskojj! Måndagen knallade jag och lillasyster på stan och shoppade lite innan vi gick på bio och såg Upp på 3D, grymt bra film som man fick skrattvärk i magen av :) Igår var storasyster, Matteus, Marius och Oskar på besök och då vart det tårta ännu en gång - dags att börja röra på sig nu när byxorna börjar kännas trånga av allt gott man tryckt i sig!;P

 

Jag har börjat vara leds på att vara ledig/arbetssökande nu så from förra veckan har jag bara sprutat ut ansökningar. Nu får ni allt hålla tummarna på att den där telefonen ska plinga till med världens bästa jobberbjudande, visst!?;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0