Väntan..

Har vart på Arlanda nu i typ 7h..nästan 3h kvar. Börjar vara lite smått leds som ni kanske förstår. Sliten känner jag mig också efter en natt i ett skakande tåg, som för övrigt gav flashbacks till båtresan from hell (ja. ni vet när ja åkte båten till sthlm från helsingfors i okt). De bröt som tur är aldrig ut ordentligt men ja låg ner på min liggplats och drog djupa andetag för att lugna ner mig :) Sen hade jag ju trevligt sällskap på tåget av Christ the one and only! Inte föratt ja kände mej vidare trevlig, trött som jag var.. men en najs frulle på centralen blev det åtminstone :) Han hade samma ärende i hufvudstaden som jag själv, sikket sammanträffande.
Oj, katrin zytomierska står typ framför mig just nu.. kort hon var.. har tyvärr en tjockjacka på sig så jag lyckas inte se hennes gravidmage. Man får se alla möjliga folks här på arlanda. Hon står för övrigt och diskuterar om hon ska skaffa typ euro bonus american express kort.. :) viktig infoormation, visst? Ja, ni märker hur tråkigt jag har det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0