MINT-test och fullbokad helg!

Nu har jag gjort MINT testet, lr jag gjorde det tidigare idag rättare sagt! Det var massa frågor om bla hur ens uppväxt varit och om man anser att människor i allmänhet är oärliga, etc. Spännande och sen få se resultatet av testet och om man går vidare till Fas 3!

Nåväl, tänker inte mer på det just nu utan försöker fokusera inför morgondagens intervju som är i Stockholm! Efter intervjun ska jag till Martin, Sara och Caroline där jag ska bo fram till lördag!:) Ska troligtvis följa med Martin och kolla när han dömer hockey imorgonkväll, riktigt kul! Älskar hockey!:) På fredagen ska jag träffa Maja och gå morgonpromenad i Sthlm och sedan är det FSAstuds årsmöte i Nacka!:) Lördag morgon avgår buss till Skepparholmen där Saco Studetrådskongress hålls fram till söndagen! Lördagkväll är det finbankett! Har alltså 4 fullspäckade dagar att se fram emot!!:)

Ted ser också fram emot helgen för då ska han spela in massa låtar med hans band :)


Kommentarer
Postat av: Teddy

yeah, får hoppas på en riktig kickass-weekend honey :D

2009-11-25 @ 20:39:23
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0