Mer väntan..

Sååå.. 1,5h kvar nurå. Var nyss och käkade på Max och såg Katrin igen där.. ngn annan jag såg där var Ola Svensson (syyynd att du inte var med Minna!!;)).. kändistätt på arlanda men de är ju förståeligt :)
Nu har de släppt biljetterna till New Moon!! Premiären är 00.00 natten mot den 20:e.. då visar de Twilight också före. Men har man inte mycke pengar så får man ge sej till tåls lite till så man får se "bara" New Moon! Har förhandsbokat  biljetter till mig och Ted till lördag den 21:a!:) Han får trösta mig när jag bryter ihop och grinar.. haah..

Snart är det jul och som vanligt kommer dilemmat var man ska tillbringa julen. Är dop och sånt den 26:e så troligtvis, mama i´m coming hoome for christmas. Om jag har råd med det ens. FÅr spendera julen i soffan me katterna knaprandes på en morot el ngt ;) Å så ni vet, kära familjemedlemmar så blir det teckningar till juleklapp denna år. Bristen på arbete gör sig nu påminnt. Tycker inte om denna väntan, väntan på att ansökningstiderna ska gå ut, vänta på om de kommer kalla en på intervju, får man jobbet, etc etc... så mycke väntan. Suck.

För övrigt älskar jag min tjocka dunjacka som känns som en sovsäck, den är varm och gooo! Den är dock i behov av tvätt.. måste införskaffa tennisbollar bara. Den ska tydligen tvättas med såna :)
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska ju helt klart komma hem till jul,gärna med Ted med dig!Det blir den bästa julklappen,när man får hem hela familjen och ingenting annat behövs,det är SÄKERT!! KOM IHÅG DET! PS. Tindra o Muppie hör ju också till familjen

2009-11-06 @ 09:27:11
Postat av: Minna

Olaaaaaa! "All the girls arounde the wolrd.. lalalalaaa" hahaha! Grymt!

2009-11-06 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0