Tror ni jag får plats eller?

Hittade trådlöst nät här på arlanda där jag nu ligger nerbäddad i mitt rum på Rest & Fly, har en 140´s och en 120´s säng, tror ni jag får plats eller?:) Alla smårummen var fullbokade när ja bokade så ja fick ta det maffigaste rummet de har här.. :) Har tagit en välbehövlig dusch och försöker just nu lugna ner mina små fjärilar som gör mig nervös inför morgondagen! 08.35 går mitt flyg och jag landar 10.35 finsk tid.. :) Om inte planet är sent som det ju var idag.. 1 timme sen.. men så är det ju med norwegian, bara å inse. de vet inte hur man kommer i tid helt enkelt! Nu ska jag sussa så jag är utvilad imorgon!
Puss, tja!:)



Litet rum, stooora sängar.. :)

Kommentarer
Postat av: Erica B

Lycka till i Helsinki!! Kram

2009-03-06 @ 23:47:29
Postat av: Linnéa

hennah, heja på på praktiken nu! det kommer ju gå alldelens glimrande serru!!!

Postat av: Henna

Tack flickor!!:)

2009-03-10 @ 21:56:05
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0