Securitas på besök

Nyss hade vi Securitas här på besök. Anledningen? Lotta lyckades låsa dörren till sitt rum och glömma nycklarna därinne.. + passet som hon behöver nu när de åker till Spanien. Hon fick ringa Securitas som var snälla att skynda sig hit för att hon inte ska missa planet!! 27euro kostade det att få rumsdörren öppnad, ska akta mig för att göra samma misstag men det är lätt hänt!! Nåja, Securitskillen var mycket trevlig och nu har flickorna åkt till flygplatsen för att ta planet till Barcelona, tomt här.

Var till Arcada och skulle träffa min tutor som sa att jag skulle ringa när jag var framme, jag ringde och ringde men numret var inte i bruk. Satt en timme i huvudentren tills jag gav upp och promenerade hem igen, 80minuters promenad helt i onödan. Med mensvärk dessutom så jag hade hellre stannat hemma. Så nu är jag lite irriterad, vilket hon fick veta då hon nyss messade mig (kunde hon inte ringt då jag aldrig ringde upp????!) och skev att jag ju aldrig ringde och då gick hon hem, MEN detta sms fick jag från ett annat nummer så numret hon gav till mig var FEL. Fan. Irro. Sur är jag :(

Sen när jag kom hem var jag så arg att jag ringde till Sonera och skällde på dem för att jag beställt internet för 2 veckor sedan och de fortfarande "behandlar min ansökan". Min ansökan hade tydligen hamnat i "kläm" fick ja då veta. Tack för den. Fick mitt internet 1 timme efteratt ja ringt iaf, så nu surfar jag i ögats hastighet! Äntligen. Behöver inte bråka med 3G mojjängen nåmer, fast ja vet inte hur jag sku klarat mej 2 veckor utan den, utan nät.. skulle väl antagligen ringt å klagat på sonera tidigare då iof. Ibland är det bra och vara arg. Jag är inte arg så ofta heller, men när jag väl blir arg då är jag nog inte och leka med.. fast tydligen får ja ju saker och ting gjorda på det viset ;)

Klockan är 16.03 här i Helsinki nu, vädret ute är grått. Varför är det ingen blå himmel idag när jag skulle kunna vart ute i solen? Nåja, ska nog pallra mej till gymmet idag iaf. Behöver pumpa muskler lite, kanske mensvärken vill försvinna då också. Ta en brännande het bastu i SPAavdelningen som är så fin med stjärntak. Ja, det är det jag behöver idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0