Trosoholic!

Hemma efter en runda på stan. Är galet trött fastän vi tog en kortare dag på skolan idag. Lunchen åt vi på Max och jag köpte peelingvantar från the body shop och 11 par trosor från gina och lindex!! Yepp, ni läste rätt! 11 par!:) Gamla par ska rensas bort och ersättas med nya, I love it!:) Sen älskar jag ju och shoppa underkläder, men det är en annan historia..
Chipsen och dippen är också inhandlad. Likaså fredagsbilagorna från aftonbladet och expressen. Det kommer bli en skööön helg!:) Halsen börjar repa sig så smått också, så min förhoppning är att jag ska börja kunna träna på måndag, hoppas, hoppas! Håll tummarna för mig!! Ikväll blir det spel och myskväll med flickorna, alltid lika trevligt! Nej, nu ska jag ta en powernap så tröttheten försvinner, ha en mysig fredagskväll! Puss!;)

Sådana här trosor vill jag inte se på en man!!:) Haha

Kommentarer
Postat av: Teddy

hahaha :p sötskrot

2009-01-09 @ 16:15:46
Postat av: caroline

gud vad kul...:D spännande att bo där ett tag också!!



Jag är just nu i Kiruna..varit här under julen, men på söndag drar jag till Åre. Ska bli kul att komma hem igen :D

2009-01-09 @ 17:45:50
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Dina

Tusen tack Henna! Och tusen tack för pengarna, det var välbehövligt! Hälsa Ted och sköt om er. :)

2009-01-10 @ 12:34:06
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Henna

Dina: Spendera dem väl!;) Ted hälsar tillbaka så gott!! Ta hand om dej ordentligt nu!:) Kramar!

2009-01-10 @ 22:07:07
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0