Söndagkväll

Vilken mysig helg jag har haft. Har inte gjort mycket vettigt, utan bara läst tidningar och ätit godis och chips i princip. Och pussats till tusen. Måste ta tillfället i akt så länge man kan ju. Har börjat inse att jag ju åker snart. Veckorna går fort och snart är det mars och jag ska vara hemifrån i 2 månader. 2 månader utan mina missar. 2 månader utan min Teddy, eller ja, han ska ju såklart komma och hälsa på mig så riktigt 2 månader i sträck kommer vi inte vara ifrån varann, men det kommer vara jobbigt för det! Men jag har fortfarande inte ångrat valet att åka dit, man lever bara en gång och då ska man göra det ordentligt!!!:) Eller vad säger ni?!

Min hals är mycket bättre nu, så imorgon knyter jag på mig mina träningsskor och tar tag i morgonprommandet tillsammans med Katta igen, nu har vi haft ett långt upphåll! Är peppad till max, fast jag vet att det kommer va döjobbigt och gå upp 05.10 de första veckorna, bara och bita ihop! Sen hoppas jag att jag har ork att traska till IKSU och gymma lite efter skolan!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0