Mot Stockholm!!

Hej sötnosar!

Idag åker jag till Stockholm, om 50min går flygbussen så strax ska jag byta om och packa det jag ska ha med mig, så jag inte missar bussen. Landar i Stockholm halv elva och sen ska jag gå på stan fram till klockan 16.. vad jag ska göra då? Jo, jag ska på möte tillsammans med Saco Studentråds Valberedning, som jag sitter med i! Det är vårat första möte och jag ser fram emot det jättemycket!:)

Efter mötet ska jag åka till Martin som jag ska hänga med resten av helgen!:) Har inte sett han på typ 1 år (!!!!) eftersom han vart i Singapore sen i somras tills nu i jul. Ska bli hur skoj som helst å få träffa han igen och få höra allt han varit med om där borta!:) Ikväll kanske det blir utgång och imorgon eventuellt bio och käk ute på något najs ställe.. ska hur som helst bli en grym helg! Känns riktigt kul och få flyga till storstan! Var ju typ 1½ månad sen sist.. ;)
Vad ska ni hitta på ihelg?! Hoppas ni får en underbar helg! Det ska jag ha, bloggar säkert från storstan också!;)

Puss,tja!

Martin skakar rumpa!:)


Kommentarer
Postat av: Teddy

Saknar... <3

2009-01-24 @ 00:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0