LA ink!

Längtar tillbaka!
I somras var jag och Ted och härjade i Los Angeles.
Självklart var vi till LA ink och spanade in de schyssta tatueringslokalerna de har och tjenade på de supertrevliga tatuerarna som jobbar där.
Gosh, vad jag ville tatuera mig där och då.
Pengabrist satte tyvärr stopp för det, men nu är suget efter tatueringsnålen nästan värre,
får ta tag i det där snart!
Tyvärr, blir det ju ingen LA ink tatuering, men Red Dragon här i Umeå är inte fy skam heller ;)
Bjussar på lite "favorit i repris" LA ink kort från i somras!;)





Känner ni igen lokalerna från TV?:)







Kommentarer
Postat av: Katta

Jag tycker du ska tatuera dig på Ted´s tattoo i Bromma ;)

2009-01-05 @ 23:09:26
URL: http://katla.webblogg.se/
Postat av: Teddy

haha. har du hittat igen min egen hemliga studio? :p

2009-01-06 @ 11:38:57
URL: http://www.myspace.com/royaljestermetal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0