Helgen!

Som ni märkt har jag inte hunnit blogga någonting under helgen.. har haft fullt upp nästan hela tiden, så tiden räckte inte till bloggande denna gång! Men ni ska såklart få en redogörelse för min helg nu!:)
Jag var i Stockholm klockan 11 i fredags och gick då på stan fram till klockan 16 då mitt möte med Saco Studentråds Valberedning började. Köpte bland annat ett halsband, ett par jeans från rean på Gina tricot (100:-!!!), två par skor från Cheapo och en t-shirt från en affär i gamla stan (sen köpte jag massor åt Ted också..).


en sådan här t-shirt fast knallrosa köpte jag!


sådana här skor.. de andra var fodrade och mina favoriter, men hittade ingen bild på dem på nätet!

Efter shoppingrundan tog jag t-banan till gamla stan och mötte upp resten av valberedningen för mötet. Vi diskuterade bland annat hur vi ska arbeta och vilka egenskaper personerna vi söker till Saco Studentråd ska ha. Sedan fick vi massa användbara tips från K som tidigare suttit i valberedningen över ett mål mat på Sallys. Mycket trevligt och användbart!:)

Valberedningsdiskussion över en middag på Sallys

Efter mötet tog jag t-banan till Universitetet och köpte två påsar chips och oemotståndliga Krokofanter på vägen till Martin & Caroline. Vi var för trötta för fest så vi drack ett glas vin och tittade på Transsiberian som var en helt ok film. Kanske inte så sugen på och åka transsibiriska järnvägen nåmer efter att ha sett filmen.. hehe.. ;)


Mina favoriter!!



Lördagen började vi med ett träningspass i huset deras. Jag kom underfund med ganska fort att det inte var en så smart idé för min del, så mycket träningsvärk som jag redan hade i mina stackars muskler.. så jag tog det lungt med träningen och satt mest och tittade på när de svettades :) Sen vart det frukost innan vi tog oss till Barkarby för och kika på Outletaffärerna de har där. Hittade ett träningslinne från peak, men inget mer faktiskt.. eller mjo, egentligen massor med fastän de var outletpriser så var det inte plånboksvänliga priser.. inte till minna tunna plånbok iaf.. annars hade jag hittat en hel drös med acne kläder och filippa k linnen och gröna chinos.. oooh. Nästa gång jag åker dit ska jag definitivt ha en välfylld plånk så jag kan shoppa alla snygga täckbyxor och jackor jag hittade på peak osv... ;)


Outleten i Barkarby var som en egen liten by.. :)

När vi varit till Barkarby och varit hem och dushat och gjort oss i ordning och druckit några glas vin åkte vi till Fridays och åt. Det blev både förrätt, varmrätt och efterrätt helt i min smak! Det var supergott! Före maten drack vi varsin helsmarrig drink.. jag och Carro drack supergoda Strawberry Daiquiri´s..mmm...mums!!:) har ni aldrig ätit på fridays i Stockholm så måste ni definitivt göra det! Hur schysst ställe som helst med bra musik och smarrig mat!:) När vi ätit allt rullade vi i princip hem för och titta på Madagaskar 2, som var huuuuuuuuuur bra som helst! Den bara MÅSTE ni se!:) Haha, skrattade så jag fick magknip! När filmen var slut var klockan 2 och det var dags att krypa till kojs (fast carro somnade under filmen och hade redan sovit en bra stund då!;))


Min smarriga Strawberry Daquiri!


Söta Martin & Caroline!:)


Efterrätten!!!


Caroline & Jag utanför Fridays!

GRYM FILM!!!:D

Söndagmorgon vaknade jag kring 10 och 11.45 träffade jag min Maja för en söndagslunch på Waynes! har inte sett Maja på länge så det var mysigt och skoj och få uppdatera sig om allt som händer i hennes liv!:) Sen var det bara för mig och traska till flygbussen och åka till arlanda för och ta flyget hem till Umeå igen, kunde dock inte motstå ett besök på Pocket Shop och köpte då den svenska versionen av Twilight, har ju läst alla böcker på engelska och vill nu läsa de svenska med.. jag är knäpp jag VET!:P

Söta Maja på Waynes!

Jag har haft en mysig helg i Stockholm som ni kanske förstår!:) Var hur skoj som helst och få träffa Martin som jag inte sett på så länge och få träffa hans Caroline ordentligt, henne har jag ju bara träffat en gång tidigare över en lunch. Martin har hittat en toppentjej och det är han verkligen värd!!!:) De betedde sig redan som ett gammalt gift par!;P Haha!!:)
Mysigt och träffa Maja över en söndagslunch och skoj och ha köpt lite nytt till garderoben.. och självklart skoj och haft det första mötet med valberedningen!
Jag är grymt nöjd över min helg helt enkelt!!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för alla grejjer älskling :D du e bäst!!!!

2009-01-26 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0