Extremt Lat!

Morgonens hurtighet förändrades fort till extrem lathet. Gav upp mina telefonsamtal till hälsocentralen typ 9 å somnade då med en varm katt i min famn.. sov till halv ett då jag gjorde ett nytt försök och fick då telefontid direkt! Tydligen ska jag inte behöva ta stelkrampspruta då de är giltiga i 30 år när man tagit fyra.. så får se vad Finland säger när ja skickar in blanketterna, om de kräver en ny ändå eller inte. Så. Idag skulle jag egentligen till skolan och skriva klart alla blanketter å fixa att de faxas till Finland å sen skulle jag till IKSU och träna. Men nu orkar jag ingetdera. Är trött, frusen å lat så det sjunger om det. Ska göra allt imorgon istället.. gå hemifrån direkt efter morgonprommisen som kommer vara tiiiiidig imorgon.. halv sex om jag inte minns fel.. så halv sju ska jag traska till skolan och fixa allt imårn. Sen träna. Sen hem och sova en sväng å sen fest me chixen på kvällen. Värt!:)
Nu ska jag glo på The City och njuta av min lathet.. med smaskig Ben & Jerrys... underbart!:)

Underbart gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0