Våfflor!

Jag bangade morgonpromenaden idag.. gick upp 05.40 efter en natt full av mardrömmar.. tittade ut och såg regnet ösa ner å vinden slita i träden.. aldrig tänkte jag och skickade ett sms till Katta.. hade ingen pepp alls å gå ut i vinden å regnet å bättra på min förkylning.. så jag kröp ner under mitt varma täcke och somnade om.. och mardrömmarna fortsatte.. en av de många mardrömmar jag hade inatt var att jag blev attackerad av bin.. försökte väja mig med huvtröjan jag hade på mig, men det var omöjligt.. de var så många och så snabba... fick bistick över hela halsen och när jag vaknade av denna dröm mitt i natten hyperventilerade jag och var helt sjukt torr i hela munnen.. tungan kändes som en papperbit och jag hade panik.. tog länge innan jag slutade skaka och fick munnen normal igen.. :(

Steg upp 09.30 då jag gav upp och få ordentlig sömn.. kikade i kylskåpet som gapar tomt.. kikade i plånboken som gapar tomt.. tog tag i tvättkorgen och traskade ner till tvättstugan och började tvätta.. fick mer energi av detta så jag började storstäda hela lägenheten.. så nu är allt skinande rent.. skönt!:)

Vi lyckades rota fram en kartong med våffelmix som stått längst bak i skafferiet så nu gör vi våfflor.. mums! Sen ska jag ta mig ett långt och skönt bad innan jag traskar till Pokernight hos Per (även kallad Ceasar).. får spela på credit då plånkan ekar tom.. hoppas jag vinner ngt.. :)

           


Kommentarer
Postat av: Teddy

men våfflorna va gooooda ;)

2008-10-17 @ 20:37:12
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Sara

mumsigt ;)

2008-10-18 @ 13:14:19
URL: http://sarakristinanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0