Tisdag

Idag vart det äntligen morgonprommis igen! Har inte vart det på en vecka pga diverse förkylningar å slöeri från min sida.. men jisses vad skönt det var å va ute å traska på morgonkvisten igen.. å nu behöver jag ju inte gå upp 04.55 mera heller.. utan 05.40 räcker alldeles utmärkt.. bortskämd ;)
Skolan var seg på förmiddagen, men grupparbetet på eftermiddan gick däremot smidigt.. så jag kunde vara hemma redan kring 15 tiden.. skööönt!! :) Fick glo ett helt färskt avsnitt av The Hills på mtv.com då också.. Kommer Heidi äntligen dumpa Spencer nu?? Hoppas kan man ju alltid.. :)
Sen har jag faktiskt tagit mig tid å läsa lite skvallerblaskor.. har en hel hög som jag inte ens hunnit glutta i pga tidsbrist, men nu verkar det som om jag får lite fritid på kvällarna igen.. kanske skulle våga mig på en bok månne?? Eller det kanske är för dumdristigt..
Jo förresten... idag när jag kom hem var det en rymdgubbe och borrade i våran dörr.. fick typ hoppa och vifta me armarna för och få lite uppmärksamhet då borrens ljud var tinnitushög! Sen fick jag med gester försöka förklara att jag ville gå in om det var ok, och fick en förvirrad nick till svar.. väl inne fick jag söka efter mina vitgrå tiger som hade gömt sig i min resväska av alla ställen.. hon som är så duktig på och spela tuff.. meskatt!:)
Har precis njutit av ett låångt skööönt bad medan Ted var och fick massage av Kristin.. det var grymt skönt och han hade också haft de skönt fick jag höra när han kom hem.. åså har han väl fått prata av sig lite värmländsk-skvaller!!:)
Nu blir det soffläge framför dumburken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0