Ordförandenätverket!

Här kommer lite av Ordförandenätverket och Stockholm i bilder... :)

            
                        Foto från flygplansfönstret..


            
                        Malmö Aviation bjuder alltid på resekost.. :)


             
                Fika med Jessica i Gamla stan.. kanelbullens dag firades!:)


             
                       Själv åt jag en pasta med kräftstjärtar.. mums!


            
               Saco Studentråds Ordförande Eva Westerberg hälsade oss välkomna


             
                        Min Viceordförande Jessica var glad :)


             
                         Idéutbyte på hög nivå.. :)


            
                    Heini är ordförande för studenterna i Lärarnas riksförbund


             
                      Kreativa ordföranden & vice ordföranden.. :)


             
                   Finmiddag med välsmakande vin efter en fullspäckad dag


            
                   Jessica och Yosef (Ordförande för läkarna) var hungriga


            
                              Förrätten!:)


            
                           Rött & Vitt.. :)


             
                        Varmrätten..:)


            



             



             
                     Lämnade tillslut ett regnigt Stockholm..


             
                          Med ett par nya skor i bagaget!:)


Stockholmsresan var hur grym som helst! Det är alltid lika roligt och utbyta ideér, funderingar och kreativitet med personer i "samma sits".. vi har alltid intressant informationsutbyte och efter en sådan här helg kommer man alltid hem med hur mycket nya idéer och planer som helst på förbättringar som kan göras! :)
Dagen efter Ordförandenätverjet hade jag 4h på mig och hitta nya skor i ett regnigt Stockholm.. sprang runt, runt, runt på drottninggatan, stureplan och på NK.. i den sista skoaffären jag besökte hade de kvar min storlek 37 på skorna jag spanat in i flertalet affärer så då slog jag till :) Sen fick jag springa för och hinna med flygbussen och när jag väl kom hem var jag lagomt mör, men lycklig efter en lyckad helg :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Hennah! Vad fint att alla dina foton fångat mig från min bästa sida =)



Hoppas vi ses på studentrådet!



Mvh

Lisa

Jusek

2008-10-29 @ 13:59:38
URL: http://lisagemmel.blogspot.com
Postat av: Henna

Lisa: Oh mina bilder är ju så vackra som få ;) Studentkongressen i Sthlm och Studentmässan i Malmö kommer jag delta i, finns du där så ses vi :)

Mvh/Henna

2008-10-30 @ 20:13:43
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0