Gratis prylar!


Surfa in på http://www.gratisgen.se/?ref=94403 och ange 94403 i rutan "Vem tipsade dig om oss?".


Sajten går ut på att man ska tjäna 1poäng genom och tex gå in på en hyrfilmsajt och registrera dig gratis samt värva 7 vänner som registrerar sig på www.gratisgen.se .

Gör du detta får du välja bland en hel del tokbra premier som du får gratis!

Värvar du 7 nya medlemmar kan du välja bland saker som "500kr presentkort till MQ", "Desperate Housewives säsong 1-2", "25 trisslotter", Mobiltelefon från Sony Ericsson w200i, Sodastreamer, mm.

Värvar du 13 medlemmar kan du välja bland ting som en digitalkamera från Nikon, IKEA presentkort på 1000kr, Playstation 2, iPod Nano 4GB, Fatölsanläggning, mm..

Jag registrerade mig på lovefilm.se och fick då 1poäng samt hyra 4 filmer gratis i en hel månad, hur bra är inte det??!

Värvas av mig idag!! Skulle verkligen behöva presentkortet från MQ som jag valde som premie!! ;)


Kommentarer
Postat av: Teddy

ja röstar på fatölsanläggningen B)

2008-10-01 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0