Såhär gick det..

Rundturen på stan slutade med att jag inte hittade något av det jag skulle/ville ha. Damn!:(
Ted däremot hittade både shorts, sockar och ett snyggt linne på carlings..
Iof så vill jag ju spara mina pengar så jag kan shoppa mer i Los Angeles, men de där bikinitrosorna hade verkligen behövts före avresan.. nåja, jag kanske gör ett nytt försök någon dag?
Vi var i alla fall och åt på en av våra favoritrestauranger - Olearys! Man blir aldrig besviken när man går dit alltså, fast det kan ju bero på att vi alltid beställer samma sak.. Ted beställer någon av deras hamburgare (minns inte namnet) och jag beställer deras chicken club sallad, som är helt underbar! Sen så delar vi på en classic combo till förrätt, mmmmm... :)
Efter den stora besvikelsen av att inte hittat ngt att spendera mina pengar på trösthyrde vi 2 filmer.. den ena heter Darjeeling Limited och hade fått hur bra recensioner som helst.. jag är ledsen men den filmen var helt sjukt dålig. Det skulle vara en komedi men vi skrattade inte en endaste gång! Ett barn dog i den och allt.. vad är det för sorts komedi eg?!
Aja... film nummer 2 var en rysare som hette The Messengers. Den kopierade en hel del från de The Grudge, men var faktiskt riktigt läskig! Vi hoppade till flera gånger och de var sådär allmänt jobbigt å titta emellanåt, precis som de ska vara :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Darjeeling Limited är ju hur bra som helst! :) Men jag antar att man måste ha den sortens humor för att uppskatta filmen, sån humor som jag har! :) Även om det är en komedi så är det bra att det inte blir för "svammligt" och för mkt skratt hela tiden. Jag älskar sånna där filmer som Darjeeling Limited.

Lite mörk humor om livets allvar.. :)

2008-06-30 @ 11:22:38
URL: http://carrofine.blogg.se/
Postat av: Henna

Haha, jo vi misstänkte att de va väl oss det var fel på :) Vi var ju beredda på en film i typ Wedding Crashers stil (Som Owen Willson också är med i) så det vart inte riktigt som vi tänkt oss :)

2008-06-30 @ 13:23:51
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0