20 frågor...

Jag utmanar Minna, Katta & Carro (som jag har på mina länkar!) ;)

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Självklart.. det var ju min Ted jag kysste senast :)

2. Vad åt du senast?
Ostbågar..

3. Har du varit med i en rättegång?
Nope!

4. Är du polare med grannarna?
Jag är rädd för min grannar.. :S

5. Vilken tid gick du upp imorse?
Klockan 11 vägrade Tindra låta mig sova mer..

6. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Då hade jag precis somnat!

7. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hej! Hur är det? Vill du gå på spinning med mig på iksu sport ikväll? kl sju..:) Kram!

8. Vilka språk pratar din mamma?
Finska, svenska, och liiite engelska

9. Om du fick vara med i en film, vad skulle du helst välja av action, drama och romantik?
Action alla gånger! :)

10. Vilken är din favorit drink?
White russian

11. Senaste personen du fick sms av?
Syster Heidi.

12. Senaste biofilmen du såg?
The Happening

13. Senaste låten du lyssnade på?
Hallelujah - Shrek theem

14. Senaste mest spelade låt?
Mötley Crüe - Saints Of Los Angeles

15. Senaste festen?
På midsommar med Jester Boys m.fl :)

16. Vilken ringsignal har du på din mobil?
Back In The Mud (Bubba Sparxx)

17. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
of course, an awesome place to partake - and you have one of those spray (TommyLand boken..)

18. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Det är något jag verkligen vill göra faktiskt!

19. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igårkväll.. gick till Statoil och hyrde en film samt köpte en glass & ostbågar :)

20. Vad ska du göra efter det här?
Äta frukost! Magen kurrar...


Kommentarer
Postat av: Katta

Done!

2008-07-02 @ 22:39:44
URL: http://katla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0