Träning, Popcorn & Gino..

Igår var jag & Ted till Olearys (igen!).. vi är ju nästan stammisar där känns de som.. :) Vi hittar mycke å fira å igår firade vi att Ted fått jobb! :)
Efter maten myste vi en sväng vid kajen innan vi laddade oss smockfulla me popcorn för och gå på bio å se Narnia (Prins Caspian) Den var jättemysig :)

Idag har jag varit med Maja. Vi var till IKSU SPA och powerwalkade, gymmade & simmade.. så sjukt varmt i vattnet där.. skööönt :) Sen åkte vi till stan och åt kycklingsallad på Costas.. gott de me!
När jag kom hem degade jag bara i soffan.. sen gjorde jag & Ted gino.. det är så oslagbart gott! Avnjöts såklat me glass i stora lass.. Men nu till det jobbiga. Detta är en såndär dag då jag skulle kunna döda för en påse chips & dipp.. Men har ett ½ år kvar på vadet så de går ju inte. :(
 

                               

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahah.. har du slagit vad nu igen?! du är bara för skön älskade Henna! Jag har fortfarande bildbevis på den senaste vadet ;)

2008-07-05 @ 22:36:45
URL: http://amissinglink.blogspot.com
Postat av: Henna

Hehe..jag kämpar på ;) Men ack vad jag längtar till nyårsafton då jag ska frossa i chips me dipp :)

Wah? Har du bildbevis?? Det måsteru bara skicka till mig på msn!!!! :) Puss!

2008-07-06 @ 17:09:15
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0