Sjuk..

Idag blir det bara ett kortkort inlägg.
Har haft feber, galen halsonda, hosta, sprängande huvudvärk, etc sen igårkväll :(
Har heller inte fått behålla något av det jag försökt äta. Jobbigt!!
Har verkligen inga krafter, har inte ens lyckats plocka upp boken jag läser.. hara bara sovit/slötittat på TV hela dagen.. Nåja, nu ska jag krypa under täcket igen. Ville bara meddela varför jag inte bloggat tidigare idag!
Hoppas ni är krya! Kram!

                                              Go to fullsize image

Kommentarer
Postat av: Minna

Naa.. ush vad jobbigt! hoppas du blir frisker snart! puss och kram!

2008-07-07 @ 19:50:10
Postat av: Dina

"Nu ska jag väl slippa att snora, sa kärringen och skar av sig näsan." - Jag tyckte den var lite roande. Håller tummarna för att du ska slippa göra som kärringen! Krya på dig, alltså. :x

2008-07-09 @ 13:00:44
URL: http://dinaintetina.blogspot.com
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 16:31:18
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0