LA - Here we come!!

Vart inget inlägg igår för jag stressade runt och hann inte ens göra allt jag skulle.. men nu ska vi iallafall åka, min resväska är redan överfull och jag som tänkt shoppa.. så typiskt mig! Får försöka snylta lite på Teds väska sen ;)
Vi ska ha dator med internet på vårat hostel så om jag har möjlighet kommer jag såklart slänga in ett inlägg och updatera hur vi har det då å då!
Hoppas ni mår bra!! Ta hand om varandra!!
NU ÄNTLIGEN ÅKER VI!!! :)
Puss Å Kram!!

                                                                        


Kommentarer
Postat av: Heidi

HA EN UNDERBART TREVLIG OCH ROLIG OCH SKÖN RESA!!! :-)

2008-07-25 @ 09:36:45
Postat av: Carro

Ha så skoj! Och hoppas det kommer in lite roliga bilder från resan sen. :)

2008-07-25 @ 10:14:34
URL: http://carrofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0