Lagad!

Äntligen är min dator hemma igen. Hel. Men allt är borta från den. All musik, alla arbeten, alla foton jag sparat.. inte särskilt roligt som ni kanske förstår.. en hel del har jag sparat på skivor, men exempelvis så har alla kort jag tagit de senaste månaderna försvunnit.. som de från kongressen exempelvis.. :( Turligt nog har jag ju lite bilder upplagt här på bloggen så alla försvann ju inte helt och hållet!!

Idag var skoldagen oändligt lång och seg. En riktig måndag. Behöver verkligen jullov så jag kan vila upp mej ordentligt och få nya krafter inför nästa år!! Fyra dagar kvar att hålla ut ;) Efter skolan gick jag och flickorna ut och åt på Shanghai, det var tokigt gott och jag åt galet mycket som vanligt :) Älskar kinamat! På torsdag ska jag å Ted å Katta å Jenny å Sara å hm.. ngn till vet jag nog att det är (senil).. iaf vi ska på Garaget och äta, det ska bli galet gott!!!:) Sedan blir det sunes jul och glöggmys :) passar mig perfekt!

Denna vecka kommer vara ganska hektiskt i övrigt. Långa tröttsamma skoldagar, måste packa väskorna (på lördag åker jag och Ted upp till Kiruna för och fira jul!), tvätta kläder, tvätta katterna, städa lägenheten, fixa skivor till bilfärden norrut och såklart köpa de sista julklapparna!!!:) 

Igår monterade vi ihop och dekorerade vårt pepparkakshus och jag lyckades med bedriften att klistra fast dörren uppåner!! klantig som man är.. :) ni ska iaf få se konstverket så snart jag orkar lägga upp bilderna på datorn ;)  Idag har vi slagit in massor med julklappar också. Hur roligt som helst!:)

Läste ut New Moon imorse. Har verkligen dragit ut på boken så mycket jag kunnat, vilket inte är lätt när det enda man går omkring och tänker på är vampyrer för tillfället... hahha.. nåja, lånade ut boken idag och lovade mig själv i fredags att jag inte får börja läsa på tredje boken Eclipse förrän jag fått jullov (så att jag ska hinna göra alla måsten i veckan), vilket jag såklart bittert ångrar nu då jag bara vill andas in ny-bok doften och sluka sidorna i den! Ted är duktig på att påminna mig om mitt löfte iaf, hmmft :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Butiken ligger i Mommas backen. Du vet backen som går från Ferrum upp mot Steinholtz husen. Hud och fräsch låg där en gång i tiden. Den heter For those about to rock (FTATR). Ta en sväng förbi där, kanske hittar du något tjusigt! :)

2008-12-16 @ 13:30:32
URL: http://carrofine.blogg.se/
Postat av: Linnéa

hatar teknik som inte fungerar som man vill...

Postat av: Anonym

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUL :D

2008-12-16 @ 18:46:40
Postat av: Henna

Linnéa: Mm.. jag med.. och så lyckas man ju alltid klanta till allt.. så trist på alla foton som försvann.. :(

2008-12-17 @ 22:41:38
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Henna

Carro: Oh, låter som en affär helt i min smak! Självklart ska jag kika in!:) Synd att plånkan gapar tom bara!:( Tryckte han kläderna själv eller hur var det!? Kram!

2008-12-17 @ 22:43:59
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0