Big Brother Sverige 2012

Idag klockan 21.00 börjar Big Brother Sverige 2012 sändas på TV11!
Antagligen det program som är mest tabubelagt att erkänna att man gillar att titta på..
Eller vad säger ni?
Jag gillar att titta på Big Brother och då är jag INTE intresserad av att se när folk super skallen av sig eller har sex i TV - utan mer över hur folk beteer sig när de blir inspärrade med folk de inte känner i 100 dagar. Det sociala experimentet.
Har många gånger själv funderat på hur jag skulle reagera på att vara i deras situation.
Antagligen bli galen på de som inte städar, pratar mycket o bara tänker på fest och ytligheter!
Men jag skulle inte säga nej till att testa, tror jag :)

Sveriges snyggaste programledare Gry Forsell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0