Free falling!

Jag har försökt få upp min tandemvideo här utan att lyckas så istället har jag tagit bilder från filmen via print screen (Tack för idén Minna!) som ni kan få se!:) Har även lagt till de foton som togs från marken denna fantastiska dag!;) Leds på mitt fallskärmstjat än?!;P

På med remmarna!
Danger!
På väg till planet med lätta steg!;)
Fina Cessna Caravan!
Påstigning!
Taggad!
Glad Henrik filmar Daniel!:)
Daniel är 1 sek från free falling!
Jag!:D
Yeaaaaa!
Det är låångt ner!
Lycklig!:)
Tummarna upp!
Fin utsikt va?
Fram med fallskärmen!:)
Wiiee!
In för landning!
Horns up!
Niklas filmade!:)
Fina Tina & Daniel
Ted ville också hoppa!:P
Koncentrerad!
Daniel får instruktioner
Svanka och bak/ihop med benen!
Niklas!
Henrik!
Captain Morgan :)
Haha!
Nirdar!
Weeee!
Här kommer jag!
Glad tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0