Ted in the air!

Idag fick Ted en tidig födelsedagspresent av mig - hoppa tandem!
Tyckte synd om han den dagen jag och Daniel hoppade eftersom han så gärna ville upp själv, så det fick bli en perfekt födelsedagspresent!:)
Bjuder på lite bilder som jag tog från marken, senare kanske ngn bild från hans film kommer upp, när vi fått den :)
Nu är vi 2 fallskärmstokar i den Canevinska familjen och eventuellt kommer Ted haka på mig på fallskärmskursen till våren - Mission completed!!!;)



Taggad!!


Instruktioner!


:)


På med remmarna!


Kameraman Henrik!:)


Snyggt!;P


Cessna Caravan


Uppånervänd Teddy!:D


Weeee!


Snygg landning!


Lycklig älskling!:)


Henrik :)


Tummen upp - det här måste ni prova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0