Fredagsmys

Fredag är äntligen här! Den här veckan har varit smått kaotisk på jobbet, inte minst idag när jag försökte pyssla med jag vet inte hur många krävande ärenden på samma gång. Men det är roligt som tur är!:) Verkligen inte hunnit ledsna på de här 18 månaderna som jag spenderat på Arbetsförmedlingen. Lär mig fortfarande massa nytt varje vecka och det finns massa mer att lära! Inspirera och coacha är otroligt skoj!
På måndag gör en kär kollega sin sista dag på kontoret, känns ledsamt när en av kontorets glädjekällor ska försvinna, det gör det verkligen. Men byte av arbetsplats är för hans fördel och hela kontoret glädjer sig verkligen å hans vägnar. Och vi har ju fått en Heby:it på Hufudkontoret!;) Inte illa! Kanske kan han smuggla in oss andra på Hufudkontoret en efter en, med hans kapacitet till att göra det omöjliga möjligt så tvivlar jag inte!
Imorgon tar nog jag och maken tåget till hufudstaden för att träffa syster, systersöner och hejja på O som ska springa Stockholms marathon :) Jag ska ta och springa mitt nu (till soffan;)) Hoppas ni har en mysig fredag!¨

Puss, tja!


Kommentarer
Postat av: Teddy

kul att vi ska springa(?) sthlm maraton nästa år(?) då honey ;)

2011-06-02 @ 12:52:50
Postat av: Henna

Troru vi klarar det? Eller rättare sagt att jag klarar det?;)

2011-06-02 @ 15:08:34
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0