THE ONE

Jag å min fina tärna Minna har varit och provat brudklänningar och tärnklänningar igår å idag! Igår var vi in i en butik i Västerås och jag provade bla en klänning jag provade i oktober och som jag då gillade, den hade dock nästan blivit för stor (sist var den nästan för liten) och kändes inte lika rolig längre. :) Idag var vi till Eskilstunas två brudbutiker i det fina vårvädret!

Ägarna i den ena var otrevliga och tjafsade på finska med varann (oventandes om att vi förstod varje ord de sa..) och ägaren i den andra butiken var hur trevlig och hjälpsam som helst! I den trevliga ägarinnans butik hittade jag tyvärr inget av intresse, dock så provade Minna en långklänning där! Det var första gången hon provade en långklänning och det var verkligen annorlunda å se henne i en sån, så fin!:) Dock inte "rätt" klänning så vi letar vidare. Vi har iaf en ungefärlig idé om hur den ska se ut nu ;)

I de otrevliga ägarnas butik hittade jag nog THE ONE. Jag kunde dock inte slappna av helt och hållet under provningen när ägarna där var så otrevliga så jag kunde inte riktigt få in rätt känsla. Men den var otroligt vacker. Det är en Forever Yours klänning, mer än så kan jag tyvärr inte avslöja här för min Teddy får inte veta mer än så ;) Jag har nästintill bestämt mig för att det är den rätta, men jag ska absolut inte köpa den i Eskilstunabutiken med de otrevliga ägarna! Finns en butik här i Västerås som också har Forever Yours klänninagr som vi ska besöka och försöka få klänningen genom!! Forever Yours har också tärnklänningar som vi gillar så då kan vi kanske slå två flugor i en smäll!:) Wii!

Köpte mina skor till bröllopet idag iaf! Vita vagabondskor med 9cm klack och runda nitar baktill. Så nu är det dags att börja gå in skorna å lära sig gå med klackar.. jag som verkligen inte är en klackmänniska!!:) Men gillade skorna skarpt!!:) Får nog köpa platta skor till festen också så jag orkar snurra runt hela kvällen ;)

 

Mina bröllopsskor!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0