Meant to be

Igår var jag och Minna till Ursulas Brud & Fest här i Västerås. Vi var dit en sväng i oktober och tittade och provade lite klänningar och visste att Ursula hade klänningar av det märket vi var ute efter - Forever Yours. När vi kom in i butiken så sa jag att jag hittat en klänning jag gillade och hon tog upp Forever Yours katalogen så jag fick visa vilken jag pratade om. När jag pekat ut den så ropade hon till av förtjusning och sa att hon fått in den igår efteratt den gått på catwalken i England! Hon hade inte ens hängt fram klänningen för allmän beskådan för att hon precis hade tvättat och torkat den efteratt den kommit in. Jag fick prova den och det kändes så rätt, min klänning!

Eftersom den gått på catwalken och då använts en gång fick jag den 3000 billigare än vad den egentligen skulle kostat!! Att vi kom in precis när hon fått den kändes verkligen som att det verkligen var menat att jag skulle ha den!! Jag slog till och idag var jag och hämtade den med ett brett flin på mina läppar. Jag är så lycklig och den är sååå fiiin!!!:) I juni ska jag in igen och prova den med skorna och underkläderna jag tänkt ha å då ska vi ta de sista måtten och finslipa den så att den sitter rätt och är rätt längd osv :)

Minna bestämde sig också för en Forever Yours klänning men den hon ville ha hade Ursula inte inne så vi tog Minnas mått och beställde den enbart för henne genom Ursula! Hon kommer bli så fin, min tärna!:) Hennes klänning borde dyka upp i maj och kommer sedan också att finslipas i juni så att den sitter som den ska!:) Vi kommer vara sååå fiiina!:D

Jag kommer se ut som en gräddmarängtårta!:)


Kommentarer
Postat av: Britta

Du kommer vara så fin så!

2010-03-28 @ 19:29:25
URL: http://bno.blogg.se/
Postat av: Henna

Tack gumman!:) Jag håller tummar å tår för att de blir så!

2010-03-30 @ 11:23:46
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0