Det är över nu, nästan.

En natt kvar tills ett halvår av längtan är över! Ted kommer nämligen ner till Västerås imorgon och därmed är det definitivt slut på vårat särboskap, äntligen! Han ska vara här till på tisdag då vi åker upp till Umeå direkt när jag slutar jobbet. Nästan bara 1 vecka kvar till bröllopet nu, my oh my.. har vi glömt och boka ngt viktigt?! Säkert har vi det.. är tusen trådar å dras i när man ordnar bröllop för en stor skara människor och vill göra så mycket som möjligt själv, det är roligt men samtidigt tidskrävande och stressigt tidvis. Men jag klagar inte, jag njuter av varje minut, varje sekund. Ser fram emot den 17 juli otroligt mycket! Känningarna efter möhippan finns kvar, glädjen med det. Och snart får jag dansa med mina flickor igen, längta!:)

Har haft träningsvärk efter poledancingen snart i en vecka.. helt galet va de tog, men de vare lätt värt! Såå kul!!:)

På söndag är det den 11 juli och då har jag vart anställd på Arbetsförmedlingen i 6 månader, började nämligen den 11 januari. 6 månaders provanställning är därmed finito och jag har en tillsvidareanställning jag fullkomligt älskar!

Livet är så bra nu. Solen värmer min kind och fjärilarna har bosatt sig i min mage. Periodvis river saknaden efter Tindra fortfarande till ordentligt, men jag vet att hon har det bättre där hon är nu, än att hon skulle vara sjuk hos oss.

Kärlek till er kära läsare, många av er älskar jag och bryr jag mej om otroligt mycket. Ni är guld värda och jag hoppas att ni vet om det! ♥

Kommentarer
Postat av: Britta

Tycker så otroligt mycket om dig gumman med!

2010-07-10 @ 11:56:15
URL: http://bno.blogg.se/
Postat av: Erica B

Jag önskar dig (och Ted) all lycka på bröllopet och i framtiden! Jag hoppas att du lägger ut fina bilder från bröllopet så att man får se hur det såg ut. :) Kramar

2010-07-11 @ 21:29:04
URL: http://erreb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0