Inte bara dåligt med ersättningsbussar..

Idag när jag skulle byta från tåg till buss (ersättningsbuss) i Sala fick jag en glad överraskning. Fram till stationsentrén rullar en hajpad dubbeldäckare som till hör Leksands hockeylag, a-laget såklart. Inte kan väl detta vara dagens ersättningsbuss tänker jag men Japp! Det var det minsann!:) Fint med benutrymme å massa mini tv´s var det i bussen. Inte illa :) Nu kan jag tänka mig att åka buss fler gånger.. :) Nästa gång kanske spelarna också ingår i ersättningsbussen?!;) Heja Leksand!!

Kommentarer
Postat av: Teddy

vi kanske ska köpa loss den bussen åt din transportstrecka honey? :D

2010-02-02 @ 22:02:40
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0