Alla ♥-ans dag!

Glad alla hjärtans dag kära läsare! Ledsen för seg uppdatering men jag har varit sjuker..eller varit..är det egentligen fortfarande. I onsdags fick jag feber på jobbet och mådde skitkonstigt.. inte illa, men konstigt och det värkte i kroppens alla muskler och de var ingen vanlig träningsvärk utan antagligen var det febern. Åkte hem från jobbet vid 14tiden för att vila.. trodde att det skulle gå över ganska fort men den konstiga känslan fortsatte infinna sig och febern kom tillbaka så både torsdan och fredan stannade jag hemma från jobbet för att vila och kurera.. sov och sov och glodde tv och minsta ansträngning gjorde mig anfådd. Fredagen började jag känna mig lite bättre på iaf och Minna lurade i mig att hennes dude skulle komma förbi en sväng (hon och jag skulle äta och kolla en hyrfilm här hemma på kvällen) men när det ringer på klockan och hon ber mig öppna står världens bästa Teddy utanför!! Då har han slutat jobbet tidigare på fredagen och tagit bilen och kört hela vgen från Umeå till Västerås för att tillbringa helgen med mig!! ♥

Ni kan förstå min förvånade min när jag öppnade dörren och såg vem som stod utanför! Tårarna började rinna och hjärtat dunkande som besatt, som jag saknat min älskling!!! 5 veckor utan pussar och kramar är en hel evighet! Minna som hade kokat ihop det hela med Teddy (och mina föräldrar och alla andra som visste om detta) åkte sen iväg för att ha en myshelg med sin dude. På fredagkvällen blev jag dunderförkyld, näsan rinner och rinner, huvudet dunkar och jag nyser hela tiden så min stacakrs Teddy har fått ta hand om mig under helgen. Jag vägrar stanna hemma imorgon med från jobbet så nu får förkylningen fan ge med sig! Känns ju dumt att man typ bara blir sjukare när man ligger hemma å kurerar ju! Teddy har iaf tagit hand om mig och det har varit underbart att få pussa å krama å ha hans armar runt mig igen! ♥

Ted åkte iväg norröver igen för en halvtimme sen och nu rinner tårarna ner för mina kinder igen, jag HATAR och vara ifrån han. Det gör ont och river i hjärtat varje gång! Men nu får jag hålla ut i 1,5 vecka till för sen kommer Teddy ner hit igen! Och då ska vi få umgås torsdag- måndag!:) Då blire fest på fredagen å sen på lördagen ska vi till Örebro för att gå på mässa och umgås med Daniel och Tina. Och pussas massor!!! Längtar!:) ♥

Nu längtar jag också till jobbet. Det är urtrist och vara hemma från jobbet och inte kunna göra nått roligt alls för att man måste vila. Trycker i mig vitaminer till tusen för att bli frisk för att slippa det här!

Västerås bjuder på underbart vackert väder med turkosblå himmel och strålande sol såhär på alla hjärtans dag, underbart! Önskar bara att jag hade kunnat vara ute i skidbacken eller på en is med pimpelspöt i handen eller vid en eld och grillat korv just nu med min älskling och tagit vara på vädret ordentligt.. istället så sitter jag hemma med rinnande ögon och näsa och snyter näs-skinnet av mig. Phu. :( Men denna helg hade trots all förkylning inte kunnat vara bättre, har ju fått umgås med världens underbaraste fästman!!:) ♥


Kommentarer
Postat av: Teddy

bästa helgen på läääänge!! kunde ju inte va ifrån dej på vår 3-årsdag gumman <3 Älskar dej!!

2010-02-14 @ 23:38:20
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband
Postat av: heeeeeeeli.

jag vet hur det känns! ;-))))

2010-02-23 @ 17:01:41
URL: http://helipitkanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0