Resa..

Denna vecka blir det lite resande för min del. Imorgon kväll sätter jag mig på nattåget mot Linköping för att göra en arbetsintervju där under onsdagen. Flyger hem sedan för att ladda batterierna för på fredag åker jag ner igen, denna gång med flyg till Uppsala.. också denna gång för en arbetsintervju. Om 1½ vecka är det intervju i Sthlm. Synd bara att det är kortintervjuer för att sedan eventuellt få komma på djupintervju. Nåväl, får vara rapp för att ge ett så bra intryck att man får återkomma. Visst håller ni tummarna för mig?

 


Kommentarer
Postat av: Minna

SJÄLVKLART! Heja Henna! heja heja!

2009-11-16 @ 20:16:49
Postat av: Teddy

håller alltid tummarna för dej gumman ;)

2009-11-16 @ 21:12:01
URL: http://www.myspace.com/mylastescapeband
Postat av: Britta

Vad roligt att du får komma på så många intervjuer! Vad är det för jobb?

Håller tummen :)

2009-11-19 @ 18:35:10
URL: http://bno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0