Twilightnyheter!

Kanske inte är nyheter för er eller så struntar ni i Twilight å då kan ni sluta läsa här och nu!:)
Iaf, jag har inte uppdaterat mig inom Twilightfronten på ett tag men nu såg jag att det alltså blivit bekräftat att Dakota Fannings ska spela Jane i New Moon! (ni kanske minns att jag skrivit om att hon var planerad förrollen tidigare?). Jag tror hon kommer passa hur bra som helst i den rollen, ond vampyr dvs ;) Längtar som en galning efter att filmen släpps i november! De säger att relesdatumet kommer vara samma i Sverige som i USA, men om inte annat får man väl åka dit å se sen!?;) Haha.. Sen har ju fjärde boken Breaking Dawn släppts på svenska nu! En sak som är säkert är att min Ted får släpa med den från Sverige åt mig!;) Sen släpps dvd:n den 29 april, precis lagom för och bli en "färdig med praktiken present" åt mig själv, spikat!!:)


Dakota Fannings




Underbara Robert Pattinson som Edward Cullen

Snygga Kristen Stewart som Bella Swan

Palazzo dei Priori, Volterra (Italien)
Det är här mötet sker..


Bilder från:
twilightsweden.se
http://edwardheartbella.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0