Söndag

Ännu en helg har gått.. igårkväll följde jag med Corinna till en av hennes italienska vänners födelsedagsfest. Där fick vi smaka alla möjliga italienska specialiteter! Jisses vad gott de var.. å massa nya smaker som jag tidigare inte upplevt.. tårtan han hade gjort var gudomlig, vilken kock!!:) När kalasmänniskorna drog till stan för vidare galejj tog jag istället en långpromenad hem.. kände att ja inte kunde stanna ute till 5 på morgonen när ja redan var så trött. Men det var trevligt på kalaset å i fredags var vi på en fest mitt i stan i värsta lägenheten. Den var så fin och måste kosta en förmögenhet att hyra! Stora breda fönsterbrädor fanns de i lägenheten (kan inte förklara de på bättre sätt) och jag skulle och vilja ha såna.. så man kan sitta där uppe med en bra bok och en varm choklad med vispgrädde.. och njuta. oh, vill!:)
Idag har jag sovit alldeles för länge igen.. 13.30 närmare bestämt. Hela min kropp är trött så när jag väl sover är jag helt väck. Kan typ inte vakna fast ja försöker!
Nåväl.. när jag väl kommit upp var jag och tränade och nu hade mitt IKSU CSM kort gått ut så jag fick snällt köpa ett månadskort på gymmet för och kunna träna tiden jag har kvar här.. vet ni vad ett månadskort kostade? 1000 jäkla kronor. Helt sjukt dyrt. Nåja, jag får använda upp varenda krona de kostade, betala i svett. Haha.
Nu ska jag sova och förhoppningsvis vara någorlunda pigg på jobbet imorgon!! Har ni haft en mysig helg kära läsare?:)

Kommentarer
Postat av: Teddy

ja har haft det rätt najz men saknar dej dampmycke :s

Älskar dej!! ja vill också ha tårta :D

2009-03-29 @ 22:55:02
URL: http://www.myspace.com/royaljestermetal
Postat av: Henna

Jag saknar dej me skruttis! Vi får äta tårta när du kommer hit ;) 9 dagar kvar!!

2009-03-30 @ 19:47:05
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0