Nytt från New Moon!!

OBS! Läs inte om du inte vill veta vad som händer i New Moon!!!

Annars..

Jag gråter. Skakar för att jag gråter så mycket just i detta nu. Jag har tidigare berättat för er hur mycket jag grinade när jag läste New Moon, när Edward lämnar Bella. Jag grinade och grinade där jag låg och läste i badkaret. Nu hittade jag extramaterial till boken på http://www.stepheniemeyer.com/nm_extras.html . Där finns en pdf fil på 4 sidor där man får läsa vad Edward kände när han var ifrån Bella och Rosalies telefonsamtal där hon berättar för honom att Bella tagit livet av sig. Och jag gråter. Sorgen sliter i mig fastän jag vet hur allting gick sen. Det är någonting konstigt över dessa böcker som berör mig så mycket. Herregud de är skriva för tonåringar, ska man verkligen beröras så här av dem? Är det normalt? Är jag normal? Nä, det är jag väl inte. Jag är lite egendomlig och har alltid varit, inget jag är värst brydd om dock :)  Det finns även två extramaterial till på samma webadress, Alices telefonsamtal till Rosalie och Hur det är att vara Jacob Black. Mycket intressanta nyheter tycker jag, vad tycker ni?;)

Jo, imorgon ska jag lägga in lite bilder från Helsinki och berätta om min första praktikvecka, jag vet att ni väntar på det så håll ut!;)


Kommentarer
Postat av: M

Hallå. trodde jag skulle få uppdateringar om praktiken!! jävla tönt! ;) hopas du har det bra trots att vi inte får höra något om det. kram

2009-03-14 @ 19:36:12
URL: http://dubbelem.blogspot.com/
Postat av: Henna

M: haha, ska du säga som inte skrivit nått i din blogg!:P Vänta bara när ja får min twilight t-shirt, ska ha på mej den VARJE daaaag!! ;) hahahhaa...

2009-03-15 @ 12:24:00
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0