Söndag

Så var de söndag igen. Helgen har spenderats i slöhetens tecken. Jag har kännt mig extremt trött och hängig och har inte rört mig många meter utanför soffan om man säger så. Måste ta tag i massa pappersgöra, skicka in omregistreringspapprena till FSA, legetimationsasnökningen nu när examensbeviset kommit, betala räkningar å sånt..måstegöra!:)
Det känns inte som att det är sommar.. antagligen för att man jobbar å sen är ju vädret helt värdelöst. Midsommar på fredag. Vad ska man göra då? Jag kanske tom jobbar.. hmm. Inge pepp på fest har jag heller. Hoppas på sol iaf..det behövs!
Jag är inte motiverad till att söka jobb i Sverige till hösten alltså... Det tar emot. Har surfat runt på olika jobbsökningssajter idag å har väl hittat en del av intresse.. vet vet vad som sker? Kanske söker ja mig utomlands ändå?:) Har inte skickat nå ansökningar än iaf.
Snart blir det tacos. Muuuums.. Ge mig sol å en resa till havet tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0