New Job, New Tattoo..

I fredags tog jag min arbetsterapeutexamen! Examensdagen var omtumlande.. det var så mycket känslor inblandat att jag inte visste riktigt vart jag skulle ta vägen. Glädje för att äntligen vara klar med skolan. Firandet med familjen. Fantastisk trerättersmiddag på restaurang Victor, mm. Sorg för alla hejdå´s.. alla vänner man inte kommer träffa dagligen längre. Konstig känsla, men samtidigt har jag inte riktigt hunnit ta till mig det än. Kommer nog först förstå när vi inte ses vid skolstarten till hösten igen.. för vi går ju inte i samma klass längre. Konstigt. Men flickor, vi ses senast om ett år! Och klassen, vi ses senast om 5 år (och kanske det i Husum tydligen!) :)

Helgen har spenderats med familjen med mycke god mat och prat. Jag fick otroligt mycket gratulationer och presenter på min examensdag från norr till söder! - TACK TILL ER ALLA SOM GRATTAT & UPPVAKTAT MIG!!! :)

Imorgon. Nytt jobb. Kommer jobba 7.15-16.15 nästan dagligen, var tredje söndag jobbar jag också. Jag är jättenervös. Hur ska detta gå? Nervös är jag, men samtidigt jätteförväntansfull! Det är mitt första jobb och jag ska ge gärnet för att göra ett bra arbete!! Och det känns otroligt skönt att jag har två veckors inskolning och även ska få gå små utbildningar i bla förflyttningsteknik (som man aldrig kan få nog av..). Jag klarar det här!:)

Inte nog med att jag börjar nytt jobb imorgon - Jag ska tatueras på red dragon. Det är min examenspresent från Teddy och klockan 17 imorgon kommer nålen åter igen smeka min hud, det var 5 år sen sist (alldeles för lång tid!!!). Ni ska självklart få se slutresultatet här på min blogg ;) Ska också ta och lägga upp bilder från examen och dylikt i dagarna :) Can´t wait!!!




Kommentarer
Postat av: Erica B

Grattis till examen.. äntligen! :)

2009-06-07 @ 21:19:50
Postat av: Henna

Tack Erica!:)

2009-06-07 @ 21:28:18
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Britta

Lycka till med jobbet imorgon, du klarar det med glans, precis som allt annat!

Vi rullar söderut imorgonbitti och lämnar Umeå. :(

Vi ses, vännen!

puss å kram

2009-06-07 @ 21:53:20
URL: http://bno.blogg.se/
Postat av: Henna

Tack Britta!! Jag ska göra mitt bästa, ska tänka på dina peppande ord så går det galant!:) Sorgligt att du lämnar Umeå.. :( Kommer sakna dig så!! MEn vet att du med kommer genomföra ditt arbete med guldkant och vi kommer ses snart igen, det är jag övertygad om!:) Kör försiktit å massa pussar ti dej!!

2009-06-07 @ 22:04:31
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Teddy

du är bäst honey!! kommer gå fint :D

2009-06-07 @ 23:23:24
URL: http://hennah.blogg.se/
Postat av: Martin

GRATTIS bruden!!=D

Lite avundsjuk men jag har kvar den att se fram emot!=) är det inte läskigt att vara ute på arbtsmarknaden efter så här länge?

2009-06-11 @ 13:43:23
Postat av: Henna

Martin: TACK!:) Jo, det är jätteläskigt! En mycket märklig och omtumlande känsla faktiskt och kunna titulera sig med ett yrke och inta längre vara i studentkategorin! Men hur härlig känsla som helst är det!:) Speciellt när jag hittat ett sommarvik som jag verkligen trivs på!:) Ringer dej ihelg! Kram!

2009-06-11 @ 19:36:08
URL: http://hennah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0