Lat

Jag har vart lat med bloggandet, sorry, försöker ta det så lungt jag kan de sista lediga dagarna..

Lördag idag. Endast en sovmorgon kvar av mitt jullov. Suck. Tiden har gått så fort och jag önskar att jullovet kunde vara en vecka till, minst.

Min hals gör förbannat ont. Känns som att jag har sylvassa rakblad i halsen, inte särskilt mysigt och äta då ska jag tala om. Jag vill inte ha ont i halsen. Jag ska ju börja träna på tisdag. Inte vara dålig.

Nyårsaftonen var lätt den grymmaste jag haft hittills! Jag och Ted åt gott, drack gott och myste hela kvällen :) Sen var vi ut och smällde av lite nyårsraketer vi köpt :) Det var så otroligt mysigt, lungt och skönt. Vi vart bjudna på en fest i närheten och tänkte väl gå dit först, men bestämde oss för att det var mysigare och bara stanna hemma.. katterna var glada över att vi gjorde det också, fundersamma som de vart av allt smällande...

Idag har vi vart på stan å ätit lunch och fikat.. sådär lördagsmysigt.. var inte mycke folk på stan heller, så jag försökte hitta nått på rean utan och lyckas.. är typ bara XL och XS kvar på allt fint ju.. men så är det när man inte orkar bloda ner armbågarna de första readagarna.. smällar man får ta ;) Ska nog köpa spinningskor på IKSU nästa vecka iaf, om halsondan vill ge med sig vill säga.. och om jag hittar spinningskor jag vill ha där såklart!

Nä, nu ska jag skjutsa Ted till bandfesten han ska på.. sen hem och glo ishockey, hejja småkronorna!!! :)

Ha en mysig lördagkväll allesammans! Puss,tja!

Denna smällde vi av på nyårsafton!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0