Chockade muskler!

Imorgon lär jag inte kunna röra på mig. Känner redan hur mina stackars muskler chockats av träningen jag började med idag. En timmes morgonprommis imorse och sen stepmaskin och magträning på IKSU i eftermiddags. Fastän jag försökt mjukstarta (inge mycke belastning på maskinerna) så vet jag med mig att jag kommer ha förjävligt ont och knappt kunna gå imorgon, så få se hur mycket jag lyckats träna imårn förutom morgonprommen!;) Varför ska det göra så ont och starta ett hälsosamt liv?:)
Jag är sjukt trött nu också. Vågar inte lägga mig ner och läsa en bok ens för då vet jag att jag verkligen inte kommer palla och ha ögonen öppna en sekund till! Blir tidig läggdags med andra ord, men det är ju bra då jag även imårn ska upp 05.10..
Imorgon har vi vrålfika för termin sexorna som blir klara på fredag, det blir mycket fika och skön(eeehhhrm)sång som traditionen bjuder.. Jag kan verkligen inte sjunga. Får försöka mima med så gott ja kan så blire säkert bra ;)
Ihelg blir det eventuellt utgång med flickorna.. har inte bestämt mej för om jag ska me eller inte, men måste medge att jag är jäkligt sugen!;) Var ett tag sen man var ute och härjade på dansgolvet.. skärpning!

Kommentarer
Postat av: Sara

Denhär veckan kommer jag ha delade känslor vad det gäller musklerna har jag en känsla av ;) Lika otränad som ett 100 år gammalt träd

2009-01-12 @ 20:27:34
URL: http://sarakristinanorberg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Klart du ska med! =)

2009-01-12 @ 22:08:44
URL: http://dubbelem.blogspot.com/
Postat av: caroline

jasså, jag skulle inte heller vara så länge i kiruna egentligen, fast nu blev det så. Inget jag klagade över dock! Nu är man hemma i byn igen, känns bra..har ju både min vän här och karln kommer om nån timme. Mys! :)



ha så trevligt ikväll då! ;D

2009-01-12 @ 22:12:14
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0