Utmanad!

Vart utmanad av Carro på min länklista..tack!:)

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du minst 8 personer som du utmanar. "

  • Jag tittar alltid i brevlådan på in/utvägen till/från lägenheten. Även på helgerna.. (Tvångstanke)

  • När jag är hungrig kan jag bli på riktigt dåligt humör.. Min Ted är vansinnigt medveten om detta, så det brukar turligt nog inte hända särskillt ofta.. :)

  • Jag älskar och hitta på överraskningar och bus för Teddy speciellt när han minst anar det.. skattkartor, kärlekslappar i hela lägenheten osv..:)

  • Jag ligger på min spikmatta och läser varje kväll innan jag ska sova, det är ljuvligt!

  • Jag planerar vad jag ska äta nästa gång redan innan jag börjar äta av måltiden framför mig.

  • Jag har alltid vattenkranen på när jag är på toa. (Tvångstanke)

  • Om jag inte är på humör att prata och telefonen ringer svarar jag inte, oavsett vem det är som ringer. (Hellre ringer jag upp sen när jag är på humör för att prata än är otrevlig). 

  • Jag brukar somna när jag badar badkar. Vaknar oftast när vattnet blitt kallt.. haha!


Ja.. där har ni 8 av mina ovanor/vanor.. vad sägs? Utmanar Minna, Mikaela, Heli, Carin, Katta, Sara, Dina och Caroline!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0