Trött och leds

Idag var vi upp med C-uppsatsen. Vad ska man säga? Det gick bra under opponeringen å redovisningen men såklart vart det en hel del revideringar. Jag är trött, sliten och leds. Men jag och B ska grejja de här. Vi är trots allt världens bästa team, det tycker jag iaf. Nu blir det stenhårt arbete med uppsatsen före praktiken startar, Och mitt i allt detta försöker jag plita ihop ett CV som ska skickas in imorgon för granskning i skolan.. det är inte lätt. Det är tungt nu.. och jag är leds. :(


Kommentarer
Postat av: Mm

Jag tror på er! Revideringarna fixar ni! Tänk på taco på måndag, belöning för allt slit med en mysig middag. Ses på skolan snart... Kram

2009-02-26 @ 09:24:11
URL: http://dubbelem.blogspot.com/
Postat av: Britta

Vi är helt klart världens bästa team!

Och som allt annat så kommer vi fixa ihop revideringarna och tillslut få den godkänd och vår legitimation i handen ;)

KRAM!

2009-02-26 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0