Nirden i mig!

Ingen av er kan väl undgått vilken Twilight nird jag är? Är såld på böckerna och eftersom jag läst alla på engelska redan så läser jag ju nu dem på svenska också.. och längtar efter att dvd:n släpps. Såg filmen två gånger på bio. Och till råga på det har jag beställt en Twilight t-shirt från discshop.se, Jepp, ni läste rätt. Hahahaha. Jag är besatt :)
Hade problem när jag skulle välja vilken t-shirt ja skulle köpa, då jag villa ha framsidan på en och baksidan på en annan men de gick ju inte så då lät jag baksidan styra.. ett av mina favoritcitat från Twilight: "Are you afraid?"..men kanske ska beställa den andra också..?

Den här framsidan ville jag egentligen ha..

Men det fick bli den här tröjan istället!


Ja, det är tillåtet att skratta nu!!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0