Ni måste hjälpa mig!

På lördag är det alla hjärtans dag och min och Teddys 2års dag!! Tiden har gått så fort, men samtidigt så långsamt. Det känns som att vi kännt varandra en hel evighet (på ett bra sätt) och samtidigt som vi nyss träffades för första gången.. pirrar i magen varje gång jag ser han fortfarande och han är verkligen det bästa jag vet, min älskade fästman!!:) Men nu är det så att jag missade vår 1års dag..och våra födelsedagar..och massa andra helger som är speciella för oss, pga diverse styrelsearbete och resor till storstan så jag vill gottgöra ett års frånvaro om ni förstår vad jag menar?! Och nu behöver jag er hjälp! Vad ska jag hitta på?! Överraskningar?! Presenter?! Har massor med idéer men skulle vilja ha några fler att välja bland så nu får ni vara så snälla och hjälpa mig!!;) Skriv i kommentatorsfältet bara! Puss på förhand!;)


världens finaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0