Luleå idag!

Idag ska jag och Ted äntligen åka till Luleå, vi har ju tänkt åka två gånger tidigare men fått förhinder med ganska kort varsel så man kan väl säga att det blir tredje gången gilt!:) Bussen går om 4 timmar och till dess ska vi väl inte hinna få förhinder? Nä, nu får det vara slut med sjukdomar och sånt som stoppar en från att åka! Ska äntligen få se hur syster med familj bor i Luleå och få busa med M!:) Ted har aldrig vart i Luleå heller så han ska få se stan och jag ska visa han tatueringsstudion jag gaddade mig i!:) Fast vågar nog inte gå in för då blir nog frestelsen för stor... Vill tatuera mig snart!!! Just nu håller jag på och tvätta kläder och sen ska jag packa lilla ryggsäcken med ombyte. Ska bli kul och åka iväg!:) Kommer hem igen söndagkväll och uppdaterar då med foton som vanligt ;)
Ha en underbar helg sötnosar! Puss,tja!

Snyggingen M!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0