Hej sötnosar!

Ledsen att jag inte uppdaterat, men jag har helt enkelt varit och känner mig fortfarande sliten. Fastän vi inte gjorde särskilt mycket energikrävande aktiviteter i Luleå så känner jag mig ändå så trött och var trött hela helgen. Har precis vaknat efteratt ha sovit tre timmar nu..

Helgen var iaf mysig. Sent fredagkväll anlände vi till Luleå och det var typ sängdax på en gång då.. Lördagen ägnades åt bus med M, prommade runt stan i Luleå och köpa ngn kofta, men vågade knappt gå in i nå affärer då jag är pank.. jag å Ted var ut å åt på Waldorf, som ju är en klassiker vid Luleåbesök.. nu hade jag iof inte vart där på 5år typ (förutom snabbvisit för ngt år sen), men det var sig likt. Gott. På lördagkvällen var vi barnvakt till M och busade och spelade på hans synt och tittade på Pingu som var otroligt bra. De har verkligen uppdaterat det gamla barnprogrammet, vi skrattade så vi kiknade när Pingu skrämde sin lillesyster/bror med alla slags olika miner på kvällen när han berättade hemska gonattsagor för henne/honom, hysteriskt kul. :)

Söndagen åkte vi till Leos Lekland och M var i himlen. Han åkte tillsammans med sin pappa alla tuffa rutchkanor som de stora barnen åkte i och tjöt av glädje, ni skulle sett adrenalinkicken han fick efteråt - han visste inte vart han skulle ta vägen. Så söt!:) Vi busade också i bollhavet och hoppade studsmatta och M fick äta sin första varmkorv, det ni!:) Bilder lägger jag upp ngn annan dag för jag orkar helt enkelt inte trixa med kameran just nu, ha tålamod gott folk!;) Sen söndagkväll kom vi hem till glada kissar som saknat oss!

Gårdagen och idag har jag mest suttit och funderat kring C-uppsatsen. Vi ska försvara den imorgon!!!! Hur kommer detta gå? Försöker intala mig det examinatorn sa "det är ett lärande seminarium.." så att mina prestationskrav ska vara på en rimlig nivå.. men det är svårt. Känns som att ju mer man läser desto mer knas hittar man. Eller hänger upp sig på. Eller ångrar. Jaja, man kan inte kunna allt första gången man gör det och innehållsmässigt är det ett grymt arbete, 4,5 sida referenser är jag jävligt stolt över!:P Jag och B har gjort ett gott jobb oavsett hur det går imårn, så´d´så!:)

Efter skolan idag gick jag på stan och kikade in bokrean..(hittade inget finurligt som tur är för min ekonomi är som sagt krasslig) och sen köpte jag semlor till mig och Ted på NK.. semlor med vaniljkräm då jag inte gillar mandelmassa. Nu sitter jag som på nålar och väntar på att han ska komma hem från sitt jobbmöte så att vi kan hugga in!:) Semlor is the shiet.. ;)

äter ni semlor idag?

Kommentarer
Postat av: heli

usch för semlor : )

2009-02-25 @ 17:10:46
URL: http://helipiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0